Trzeba załatwić wszystkie formalności

Zarejestrowanie się we właściwym urzędzie gminy to dopiero początek wszystkich formalności, jakie musimy dopełnić, by nasza firma zaczęła sprawnie funkcjonować na rynku. Zacznijmy od założenia konta firmowego. Takie firmowe konto trzeba posiadać, bo trudno sobie wyobrazić, że nasi partnerzy i klienci będą wpłacać pieniądze na nasz prywatny rachunek lub regulować rachunki gotówką. Jeśli jesteśmy młodymi przedsiębiorcami, to wcale nie musimy teoretycznie konta mieć, dopóki nasze obroty gotówkowe nie przekroczą piętnastu tysięcy euro. Potem jest to obowiązek, także i wtedy, kiedy rozliczamy się z podatku VAT. No tak, ale żeby konto założyć należy posiadać pieczątkę. Z formalnego punktu nie jest ona konieczne, ale niektóre banki wymagają pieczątki przy założeniu konta firmowego. Konieczna będzie także wizyta w Urzędzie Skarbowym i wybranie formy opodatkowania. Nad tym problemem trzeba się naprawdę zastanowić. Potrzebny jest nam też REGON. No i na końcu powinniśmy udać się do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie ! Nazywam się Piotr Kawalec i jestem studentem. Podczas studiów często musiałem przeglądać wiele stron w poszukiwaniu potrzebnych mi informacji o księgowości i finansach dlatego postanowiłem sam stworzyć bloga, aby Wam było łatwo znaleźć niezbędne informacje w jednym miejscu. Jeśli podoba Ci się moja strona to zostaw coś po sobie i napisz komentarz albo polub post!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.