Czy popularność gwarantuje sukces w biznesie

Jeśli będziemy chcieli sobie odpowiedzieć na pytanie, czy popularność jest gwarantem sukcesu, gdy weźmiemy tutaj pod uwagę prowadzenie własnej działalności, w pierwszej chwili możemy odpowiedzieć, że tak. Zresztą przykładów na to potwierdzających z całą pewnością znajdziemy całe mnóstwo, jednak jeśli zechcemy się przyjrzeć bliżej danej działalności, będziemy mogli stwierdzić, że gdyby chodziło tylko o samą popularność, to firma nie przetrwałaby. Najczęściej bowiem popularność nie jest przyczyną odniesienia sukcesu, ale tak naprawdę wykładnikiem sukcesu, a pomimo to wciąż nie zawsze się to zgadza, na przykład z jakimiś normami przyjętych wartości. Może się bowiem okazać, że sukces osiągnie firma, powiedzmy chińska, jaka będzie produkować towar najniższej jakości, jaka będzie się cieszyć coraz większym powodzeniem ze względu na niskie koszty zakupu takich towarów. Będąc zaś obiektywnym, trudno tutaj mówić tak naprawdę o sukcesie, gdyż produkt powinien służyć kupującemu, a nie wyłącznie firmie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie ! Nazywam się Piotr Kawalec i jestem studentem. Podczas studiów często musiałem przeglądać wiele stron w poszukiwaniu potrzebnych mi informacji o księgowości i finansach dlatego postanowiłem sam stworzyć bloga, aby Wam było łatwo znaleźć niezbędne informacje w jednym miejscu. Jeśli podoba Ci się moja strona to zostaw coś po sobie i napisz komentarz albo polub post!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.